Telemaintenance
Telemaintenance
DS AUTOMOBILES ANTICIPEERT OP HET ONDERHOUD AAN UW AUTO
De volgende onderhoudsbeurt van uw auto hoeft geen zorg meer voor u te zijn. Met de intelligente service Telemaintenance wordt uw auto in real time geanalyseerd en wordt u gewaarschuwd wanneer onderhoud of reparaties nodig zijn. Een van onze Verkoopexperts belt u op om een afspraak te maken bij uw favoriete dealer.
U vindt alle informatie in de algemene voorwaarden van Telemaintenance.
Log in op uw account of maak een nieuw account aan om u te abonneren op deze service.
Wanneer u al gebruik maakt van DS Automobiles applicaties (bijvoorbeeld MyDS), kunt u inloggen met uw bestaande gebruikersnaam en wachtwoord.
Inloggen maak een account aan
Voor alle nieuwe voertuigen die zijn voorzien van een telematicabox en die zijn besteld na 1 juli 2023 zijn de services SOS & Assistance en DS telemaintenance* inbegrepen in het pakket Connect ONE (prijs is inbegrepen in de prijs van het voertuig). De services “remote control & Connected navigation” zijn inbegrepen in het pakket Connect PLUS, waarvoor een specifiek abonnement nodig is. Connect PLUS is beschikbaar en inbegrepen in de prijs van het voertuig voor een periode van 36 maanden vanaf de begindatum van de garantie. Na deze periode is Connect PLUS tegen betaling beschikbaar.
*Telemaintenance moet apart door de klant worden geactiveerd.
Een zorg minder
De data voor het onderhoud of de keuring van uw DS hoeft u niet meer in de gaten te houden. Met de Connected Service Telemaintenance zorgt DS ervoor dat u zich niet meer hoeft te bekommeren om het onderhoud van uw auto. U hebt de zekerheid dat u in een veilige auto rijdt, zonder dat u over het onderhoud hoeft na te denken.
Verbonden en altijd betrouwbaar.
De doorgifte van de gegevens is beveiligd conform de in uw land van toepassing zijnde regelgeving.
De versleutelde gegevens zijn alleen door DS te ontcijferen, zodat u de zekerheid hebt dat uw gegevens veilig zijn. Uw DS is verbonden met de buitenwereld, maar blijft bovenal úw DS.
Een ingebouwde assistent
DS bewaakt in real time de staat van uw auto en neemt contact met u op zodra een waarschuwing op het instrumentenpaneel van uw auto wordt weergegeven om te checken of u de melding hebt gezien. Bovendien informeert DS u over komende onderhoudsbeurten en APK-keuringen via de MyDS-app. Indien gewenst kan de helpdesk een afspraak voor u maken op een voor u geschikt moment bij de dealer van uw keuze.
Advies op maat
Afhankelijk van de resultaten van de analyse stuurt DS een verslag naar het callcenter. Het team van DS neemt vervolgens gratis contact met u op om u te informeren over de staat van uw auto en een afspraak op een voor u geschikt moment te maken. De werkplaats ontvangt vooraf alle informatie over deze afspraak, zodat de werkzaamheden gemakkelijker en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. En u sneller weer op weg kunt.
De waarschuwingen die uw DS doorgeeft hebben betrekking op:
- Onderhoudsindicator
- Rijhulpsystemen
- Vloeistofniveaus
- Banden
- Aandrijfaggregaat
- Veiligheidssystemen
- Elektrisch systeem
- Remsysteem
DE SERVICE ACTIVEREN
Uw auto is al voor deze service voorbereid. De service is dan ook klaar om geactiveerd te worden.
Als uw auto is voorzien van de afzonderlijke telematica-eenheid die voor de verbinding met het DS-onderhoudscentrum zorgt, is de service Telemaintenance al geïnstalleerd. Om gratis gebruik te kunnen maken van de service hoeft u alleen nog maar uw toestemming te geven door de gebruiksvoorwaarden te ondertekenen.